12 Avqust 2022

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

May ayında "195-1" Çağrı Mərkəzi tərəfindən canlı rejimdə 29.189 zəng cavablandırılıb

2019-cu ilin may ayında 35.202 sual xarakterli müraciət cavablandırılıb ki, bu da 2018-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 76,2 faiz çoxdur. Mürəkkəb xarakterli suallar üçün 1.221 müraciət vərəqəsi tərtib edilib.

Vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün 2.067 dəfə, vergi borcu barədə məlumat əldə etmək üçün 3.156 dəfə səsli menyudan istifadə edilib. Vergi ödəyicilərinə ay ərzində 64.010 SMS, o cümlədən 27.287 ikitərəfli SMS göndərilib.

Məcburi dövlət sosial sığorta haqları və işsizlikdən sığorta haqları ilə bağlı daxil olan suallar ümumi müraciətlərin 6,1 faizini (2019-cu il üzrə 17,5 faiz) təşkil edib.

VergiQeyri-rezidentin yerli müəssisəyə ödədiyi borc Azərbaycan mənbəyindən əldə olunmuş gəlir hesab edilirmi? VergiMikro sahibkarlıq subyektlərində gəlirin müəyyən edilməsi Ekspert RəyiCari vergiləri hesablayarkən nələrə diqqət yetirilməlidir? Ekspert RəyiVergi mükəlləfiyyətinin dəyişdirilməsi zamanı qarşıya çıxan məsələlər VergiƏsas vəsaitlərin təmirinə çəkilən xərclər hansı qaydada gəlirdən çıxıla bilər? Ekspert RəyiFiziki şəxslərin əməkhaqqından gəlir vergisinin tutulması İqtisadiyyatSahibkarlığa dövlət dəstəyi davam etdirilir VergiVergi islahatları sağlam və rəqabətli biznes mühitinə dəstək verir VergiVergi islahatları: şəffaflıq, dürüstlük, hesabatlılıq VergiSəmərəli vergi siyasəti vergi daxilolmalarının artımına zəmin yaradır