26 Sentyabr 2023

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

May ayında "195-1" Çağrı Mərkəzi tərəfindən canlı rejimdə 29.189 zəng cavablandırılıb

2019-cu ilin may ayında 35.202 sual xarakterli müraciət cavablandırılıb ki, bu da 2018-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 76,2 faiz çoxdur. Mürəkkəb xarakterli suallar üçün 1.221 müraciət vərəqəsi tərtib edilib.

Vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün 2.067 dəfə, vergi borcu barədə məlumat əldə etmək üçün 3.156 dəfə səsli menyudan istifadə edilib. Vergi ödəyicilərinə ay ərzində 64.010 SMS, o cümlədən 27.287 ikitərəfli SMS göndərilib.

Məcburi dövlət sosial sığorta haqları və işsizlikdən sığorta haqları ilə bağlı daxil olan suallar ümumi müraciətlərin 6,1 faizini (2019-cu il üzrə 17,5 faiz) təşkil edib.

Vergiİctimai iaşə xidməti göstərən müəssisədə ƏDV-nin geri qaytarılması necə aparılır? İqtisadiyyatYenilənmiş 5 qəpiklik metal pul nişanı tədavülə buraxılıb Vergi20 Yanvar şəhidinin ailə üzvlərinin hansı vergi güzəşti mövcuddur? Vergiİdxalı əvəz edən mal istehsalçıları hansı vergilərdən azaddır? MüsahibələrMahmud Ul-Həssan Xan: “Pakistan şirkətlərinin Azərbaycan iqtisadiyyatına sərmayə qoymaq üçün böyük imkanları var” MÜSAHİBƏ İqtisadiyyatSinqapurun “Trafigura Pte Ltd” şirkəti ilə anlaşma memorandumları imzalanıb VergiXaricdən əldə edilən gəlirlər üzrə kameral vergi yoxlamasının müddəti nə qədərdir? İqtisadiyyatSahibkar Vüqar Məmmədov: “Ölkədə sahibkarlıqla məşğul olmaq üçün hər cür şərait yaradılıb” İqtisadiyyatİqtisadiyyat nazirinin vətəndaş qəbulunun vaxtı dəyişdirilib VergiHansı hallarda ali təhsil alan tələbələrin valideynlərinə vergi güzəşti tətbiq olunur?