5 Fevral 2023

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

İndiyədək Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilə 1,3 milyon ton yük daşınıb

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin təşəbbüsü ilə ərsəyə gələn Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti layihəsi üzrə bu günədək təxminən 1,3 milyon ton həcmində yük daşınıb. Lakin dünya və rəqiblərimiz olduğu yerdə dayanmırlar. Dünyanın tələbləri dəyişir və araşdırmalarımız onu göstərir ki, hazırda müştəriləri maraqlandıran əsas məqamlardan biri istər dəniz, istərsə də dəmir yolu daşımalarında müntəzəmliyin, tariflərin rəqabətə davamlılığının artırılması, hər kəs üçün əlçatan olması və şəffaflığın təmin edilməsidir.

Bu fikirləri nəqliyyat, rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Rəşad Nəbiyev İstanbulda Azərbaycanın media nümayəndələrinə açıqlamasında bildirib.

Nazir qeyd edib ki, hazırda əsas məqsəd postpandemiya dövründə infrastrukturu yeniləmək və buna tam şəkildə hazır olmaqdır. Sadalanan bütün məsələlərin həllərindən biri də marşrut üzərində rəqəmsallaşmanın təmin edilməsidir. Yəni tariflərin, müntəzəmliyin, şəffaflığın təmini baxımından tərəflər rəqəmsallaşmanı bir həll yolu olaraq görürlər.

VergiVergi qanunvericiliyində məşğulluq və əmlak deyəndə nə nəzərdə tutulur? VergiFəaliyyəti olmayan vergi ödəyiciləri maliyyə sanksiyasından azad edilib İqtisadiyyatViktor Orban: "Azərbaycanın Avropaya enerji nəqlinə sadiqliyini çox yüksək qiymətləndiririk" İqtisadiyyatPrezident İlham Əliyev: “Biz Qarabağ bölgəsində yenidənqurma işlərində macar şirkətlərini görməyi ümid edirik” VergiSatış məqsədilə alınan əmlak əsas vəsaitlər kateqoriyasına aid edilirmi? Ekspert RəyiAvtonəqliyyat vasitələrinin əmlak vergisinə cəlb edilməsi İqtisadiyyatMMC-lərin məcburi auditdən keçməsi nəyə görə zəruridir? İqtisadiyyatƏsas kapitala yönəldilmiş vəsaitlər artıb VergiXalis mənfəətin bölüşdürülməsi necə tənzimlənir? İqtisadiyyatSafiddin Jurayev: “Yeni beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi Azərbaycanda və Özbəkistanda yeni bazarlar açacaq”