17 Aprel 2024

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

İndiyədək Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilə 1,3 milyon ton yük daşınıb

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin təşəbbüsü ilə ərsəyə gələn Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti layihəsi üzrə bu günədək təxminən 1,3 milyon ton həcmində yük daşınıb. Lakin dünya və rəqiblərimiz olduğu yerdə dayanmırlar. Dünyanın tələbləri dəyişir və araşdırmalarımız onu göstərir ki, hazırda müştəriləri maraqlandıran əsas məqamlardan biri istər dəniz, istərsə də dəmir yolu daşımalarında müntəzəmliyin, tariflərin rəqabətə davamlılığının artırılması, hər kəs üçün əlçatan olması və şəffaflığın təmin edilməsidir.

Bu fikirləri nəqliyyat, rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Rəşad Nəbiyev İstanbulda Azərbaycanın media nümayəndələrinə açıqlamasında bildirib.

Nazir qeyd edib ki, hazırda əsas məqsəd postpandemiya dövründə infrastrukturu yeniləmək və buna tam şəkildə hazır olmaqdır. Sadalanan bütün məsələlərin həllərindən biri də marşrut üzərində rəqəmsallaşmanın təmin edilməsidir. Yəni tariflərin, müntəzəmliyin, şəffaflığın təmini baxımından tərəflər rəqəmsallaşmanı bir həll yolu olaraq görürlər.

Vergi“Vergi və hesabatlılıq” işçi qrupunun videokonfrans formatında iclası keçiriləcək VergiNaxçıvanda 1,5 mindən çox yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb VergiMüharibə veteranı adı almış fiziki şəxslərə hansı vergi güzəşti tətbiq olunur? VergiƏDV-nin müvafiq hissəsi geri qaytarılmadıqda nə etməli? VergiOnlayn ticarətlə məşğul olan fiziki şəxsin hansı vergi öhdəlikləri yaranır? VergiYeni nəsil NKA-lar vasitəsilə dövriyyə 5,3 mlrd. manatdan çox olub VergiMənzil alınarkən ƏDV-nin geri qaytarılması bütün MTK-lara şamil olunur? VergiHansı vergi ödəyiciləri sadələşdirilmiş verginin ödəyicisi ola bilməz? Vergiİtirilmiş istifadəçi kodu, parol və şifrənin bərpası hansı qaydada mümkündür? VergiYaşayış binalarındakı mənzillər vergitutma obyekti sayılırmı?