18 Aprel 2024

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

Yanvar-iyun aylarında Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 380 mindən çox zəng daxil olub

2019-cu ilin 1-ci yarımilliyində Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 380.323 zəng daxil olub. Canlı əlaqə zamanı daxil olmuş zənglərin 76 faizi Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.

Mürəkkəb xarakterli 7.159 müraciətlə bağlı müraciət vərəqəsi tərtib edilib ki, bu da ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 85,2 faiz çoxdur.

Hesabat dövründə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqları ilə bağlı cavablandırılmış müraciətlərin xüsusi çəkisi ümumi müraciətlərin 16,2 faizini təşkil edib.

Vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün 18.292, vergi borcu barədə məlumat əldə etmək üçün 21.519, zəng sifariş etmək üçün 4.905 dəfə səsli menyudan istifadə edilib.

Hesabat dövründə vergi ödəyicilərinə 774.675 SMS göndərilib.

Vergi“Vergi və hesabatlılıq” işçi qrupunun videokonfrans formatında iclası keçiriləcək VergiNaxçıvanda 1,5 mindən çox yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb VergiMüharibə veteranı adı almış fiziki şəxslərə hansı vergi güzəşti tətbiq olunur? VergiƏDV-nin müvafiq hissəsi geri qaytarılmadıqda nə etməli? VergiOnlayn ticarətlə məşğul olan fiziki şəxsin hansı vergi öhdəlikləri yaranır? VergiYeni nəsil NKA-lar vasitəsilə dövriyyə 5,3 mlrd. manatdan çox olub VergiMənzil alınarkən ƏDV-nin geri qaytarılması bütün MTK-lara şamil olunur? VergiHansı vergi ödəyiciləri sadələşdirilmiş verginin ödəyicisi ola bilməz? Vergiİtirilmiş istifadəçi kodu, parol və şifrənin bərpası hansı qaydada mümkündür? VergiYaşayış binalarındakı mənzillər vergitutma obyekti sayılırmı?