28 May 2022

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

Yanvar-iyun aylarında Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 380 mindən çox zəng daxil olub

2019-cu ilin 1-ci yarımilliyində Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 380.323 zəng daxil olub. Canlı əlaqə zamanı daxil olmuş zənglərin 76 faizi Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.

Mürəkkəb xarakterli 7.159 müraciətlə bağlı müraciət vərəqəsi tərtib edilib ki, bu da ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 85,2 faiz çoxdur.

Hesabat dövründə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqları ilə bağlı cavablandırılmış müraciətlərin xüsusi çəkisi ümumi müraciətlərin 16,2 faizini təşkil edib.

Vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün 18.292, vergi borcu barədə məlumat əldə etmək üçün 21.519, zəng sifariş etmək üçün 4.905 dəfə səsli menyudan istifadə edilib.

Hesabat dövründə vergi ödəyicilərinə 774.675 SMS göndərilib.

VergiQeyri-neft sektorunun özəl bölməsi üzrə vergi daxilolmaları artıb BeynəlxalqBVF qlobal iqtisadiyyatın İkinci Dünya Müharibəsindən sonra ən pis vəziyyətə düşdüyünü bildirib İqtisadiyyatDövlət satınalmalarının təşkili mövzusunda seminar keçirilib İqtisadiyyatBu gün Bakıda “TEKNOFEST Azərbaycan” festivalı başlayır VergiNağdsız qaydada alınmış yaşayış və qeyri-yaşayış sahələrinə görə ödənilmiş əlavə dəyər vergisi geri qaytarılır VergiHəyata keçirilən islahatlar qeyri-neft-qaz sektorundan vergi daxilolmalarının əhəmiyyətli artımına səbəb olub İqtisadiyyatÖlkədə bağlanmış əmək müqavilələrinin sayı may ayının 1-nə 1 milyon 691,9 min olub VergiƏDV tətbiq edilməklə satılmış bəzi mallara görə hesablanmış ƏDV məbləğləri azaldılacaq İqtisadiyyatİqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Səudiyyə Ərəbistanı Krallığının investisiya naziri ilə görüşüb İqtisadiyyatBirləşmiş Ərəb Əmirlikləri ilə iqtisadi-ticarət əlaqələri və əməkdaşlıq perspektivləri müzakirə edilib