14 Yanvar 2025

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

Yanvar-iyun aylarında Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 380 mindən çox zəng daxil olub

2019-cu ilin 1-ci yarımilliyində Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 380.323 zəng daxil olub. Canlı əlaqə zamanı daxil olmuş zənglərin 76 faizi Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.

Mürəkkəb xarakterli 7.159 müraciətlə bağlı müraciət vərəqəsi tərtib edilib ki, bu da ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 85,2 faiz çoxdur.

Hesabat dövründə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqları ilə bağlı cavablandırılmış müraciətlərin xüsusi çəkisi ümumi müraciətlərin 16,2 faizini təşkil edib.

Vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün 18.292, vergi borcu barədə məlumat əldə etmək üçün 21.519, zəng sifariş etmək üçün 4.905 dəfə səsli menyudan istifadə edilib.

Hesabat dövründə vergi ödəyicilərinə 774.675 SMS göndərilib.

VergiDaşınmaz əmlak alan şəxslər üçün ƏDV-nin geri qaytarılması qaydaları VergiƏvvəlki tarixə ƏDV qeydiyyatı üçün müraciət etmək mümkündürmü? Vergiİşçilərə ödənilən yemək xərcinə görə gəlir vergisi tutulmalıdırmı? VergiYanlış ödənilmiş məcburi dövlət sosial sığorta məbləğinin geri qaytarılması VergiFərdi qaydada foto, audio-video xidmətləri göstərən şəxs ƏDV ödəyicisi ola bilərmi? VergiMənzilin kirayəsinə görə vergini kim ödəməlidir? VergiFərdi şəkildə hüquqi xidmət göstərən fiziki şəxslərin öhdəlikləri VergiYük gömrük bəyannamələri haqqında vergi oqranına məlumat verilməsi VergiTəsis sənədlərinə edilən dəyişikliklər necə rəsmiləşdirilir? Vergiİşğaldan azad edilmiş ərazilərdə uçota alınmayan şirkət vergi güzəştlərindən yararlana bilərmi?