26 Fevral 2024

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

“Meta”nın rüblük dövriyyəsi ilk dəfə azalıb

“Facebook” və “Instagram”ın sahibi “Meta” şirkətinin bu ilin ikinci rübündə dövriyyəsi tarixində ilk dəfə əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə azalıb. Dövriyyə 1 faiz azalaraq 28,8 milyard dollar olub.

“TikTok” kimi rəqiblərin sürətlə böyüməsi “Meta”ya məxsus platformaların populyarlığını azaldıb, eyni zamanda reklamçılar üçün rəqabəti artırıb. Hazırda dünyadakı reklam büdcəsinin 20 faizi “Meta”ya gedir.

İnvestorları ilə məlumat paylaşan “Meta” önümüzdəki aylarda reklam gəlirlərinin azalacağını gözlədiklərini açıqlayıb. Buna pandemiya dövründə artan e-ticarətin azalması və inflyasiya, Ukrayna müharibəsi kimi səbəblər göstərilib.

Şirkətin təsisçisi yaxın illərdə müəyyən sahələrə, o cümlədən şirkətin virtual reallıq platforması “Horizon”a investisiyaları artıracağını bildirib.

Qeyd edək ki, “Facebook” da tarixində ilk dəfə olaraq bu il istifadəçilərinin sayının azaldığını açıqlamışdı.

İqtisadiyyatEldəniz Əmirov: “Dövlət zəmanəti ilə verilən kreditlər daha etibarlıdır” VergiFaizsiz borclar hansı formada vergiyə cəlb olunur? VergiHansı halda əyləncə və yemək xərcləri gəlirdən çıxıla bilər? İqtisadiyyatXalid Kərimli: “Daxildə emal prosedurunun tətbiqində məqsəd ixracın stimullaşdırılmasıdır” İqtisadiyyatPərviz Heydərov: “Daxildə emal proseduru ixracın xüsusi çəkisinin artmasına səbəb olacaq” İqtisadiyyatEyyub Kərimli: “Rəqabət Məcəlləsi iqtisadiyyat üçün yeni imkanlar yaradacaq” VergiQeyri-neft sektorunun özəl bölməsində əmək müqavilələrinin sayı 898 minə çatıb VergiAktiv ƏDV ödəyicilərinin sayı 14,4 faiz artıb Vergiİstehlakçılara 154,2 milyon manat ƏDV məbləği geri qaytarılıb VergiHansı vergi ödəyiciləri işğaldan azad edilmiş ərazinin rezidenti sayılmır?