1 Oktyabr 2022

VERGİLƏR

SOSİAL-İQTİSADİ ONLAYN QƏZET

“Meta”nın rüblük dövriyyəsi ilk dəfə azalıb

“Facebook” və “Instagram”ın sahibi “Meta” şirkətinin bu ilin ikinci rübündə dövriyyəsi tarixində ilk dəfə əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə azalıb. Dövriyyə 1 faiz azalaraq 28,8 milyard dollar olub.

“TikTok” kimi rəqiblərin sürətlə böyüməsi “Meta”ya məxsus platformaların populyarlığını azaldıb, eyni zamanda reklamçılar üçün rəqabəti artırıb. Hazırda dünyadakı reklam büdcəsinin 20 faizi “Meta”ya gedir.

İnvestorları ilə məlumat paylaşan “Meta” önümüzdəki aylarda reklam gəlirlərinin azalacağını gözlədiklərini açıqlayıb. Buna pandemiya dövründə artan e-ticarətin azalması və inflyasiya, Ukrayna müharibəsi kimi səbəblər göstərilib.

Şirkətin təsisçisi yaxın illərdə müəyyən sahələrə, o cümlədən şirkətin virtual reallıq platforması “Horizon”a investisiyaları artıracağını bildirib.

Qeyd edək ki, “Facebook” da tarixində ilk dəfə olaraq bu il istifadəçilərinin sayının azaldığını açıqlamışdı.

VergiƏmlakın kirayəyə verilməsi hansı vergi öhdəliyi yaradır? VergiVergi islahatları biznes və investisiya mühitinin təkmilləşdirilməsinə təkan verir VergiVergi sahəsində beynəlxalq əməkdaşlıq genişləndirilir Rəsmi2023-cü il Azərbaycanda “Heydər Əliyev İli” elan edilib VergiNağdsız ödənişin kassa çekində nağd kimi göstərilməsi qanun pozuntusu sayılırmı? MüsahibələrEngin Özer: “Avropa Birliyinin Azərbaycan qazına böyük tələbatı var” MÜSAHİBƏ VideoÖlkədən getmək hüququnun müvəqqəti məhdudlaşdırılması barədə məlumatın verilməsi Video İqtisadiyyatÇörəyin çəkisinə nəzarət məqsədilə mütəmadi monitorinqlər aparılır VergiVergi nəzarəti müasir çağırışlara uyğun həyata keçirilir VergiSosial sığorta ödəmələri artıb